Serwis zawieszony do odwolania. Jesli chcesz pomoc - daj znac na scooly@jaggedalliance.pl
Forum dyskusyjne poświęcone serii

JAGGED ALLIANCE



Nawigacja: « Poprzedni temat | Następny temat »

Militia Factions Mod
Autor Wiadomość
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2006-09-06, 19:42

Militia Factions Mod to bardzo, bardzo wczesny projekt modyfikacji przeznaczonej dla Jagged Alliance w wersji... 1.07. ( :confuse: ) Mnie nie pytajcie dlaczego tak jest bo sam nie mam kompletnie zielonego pojęcia...

MFM to:
* 52 zmodyfikowane mapy, które do czasu ukończenia projektu mają być całkowicie nowe
* więcej pułapek, ogrodzeń, budowli obronnych, mało płaskich dachów itd.
* liczniejsze i bardziej inteligentne oddziały wroga
* realistyczne parametry broni
* większa aktywność dzikich kotków
* dużo innych, mniejszych zmian


Temat rozwijany jest na forum Bear's Pit Forums: Militia Factions Mod
 
 
KhoTaR 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sty 2005
Posty: 637
Wysłany: 2006-11-18, 15:53

Jest napisane w temacie na BP Forums - do JA2 v1.07. A, i ja jednak zapytam - dlaczego akurat 1.07? :confuse:
_________________
"Is there life after death? Trespass here and find out"
napis przed polem minowym
 
 
Randok 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 164
Wysłany: 2007-03-31, 19:58

Zobaczcie sobie screeny ( budynki, ponton ). Coś miłego dla oka :tutaj: http://www.ja-galaxy-foru.../page/0/fpart/1
 
 
Faalagorn 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 225
Wysłany: 2007-03-31, 20:47

Fakt faktem, niektóre rzeczy to na prawdę miodzio :balon: .
_________________
Veni, vidi, reventi – przybyłem, zobaczyłem, powróciłem. Po dłuuugiej przerwie.

Pojawia się i znika :/. Aktualnie na forum, zbiera materiały do prezentacji maturalnej.

W ramach reformy (i dla mojej wygody) od teraz Faalagorn zamiast Faalag'orn ^^.

http://images6.fotosik.pl/141/85f32354846dfc29.png
 
 
Lisiec 


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 32
Wysłany: 2007-04-01, 17:45

1.13 postawilo poprzeczke tak wysoko ze imo trudno bedzie sie wybic jakiejkolwiek modyfikacji. Oby autorzy przejzeli na oczy

(a moze poprostu zabardzo sie przyzwyczailem do 1024x768 :p )
 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2007-07-05, 21:52

Wszem i wobec i każdemu z osobna wiadomym się czyni iż...

Serwis Liberate Arulco (tak, to my! :-)) podjął jakiś czas temu współpracę z autorem modyfikacji Militia Faction Mod - Willem Gatesem. Efekty naszych poczynań uwidocznią się już niedługo w postaci... oficjalnej strony internetowej moda.


Tak jak nakazuje nasz tradycja, strona będzie posiadała unikatowy layout, własną subdomenę a oglądać ją będzie można w trzech wersjach językowych - angielskiej, polskiej i portugalskiej. Dojdą do tego oczywiście sporej ilości materiały, sukcesywnie dodawane, które nie były nigdzie wcześniej publikowane.


Osoby zaangażowane w projekt to:
Will Gates, Translation Team, Joao Cordeiro, scooly, KhoTaR i Randok.

Więcej informacji już wkrótce! :-)

PS. Dla przypomnienie jest to już nasz drugi projekt (pracujemy także nad oficjalną stroną Renegade Republic).
 
 
KhoTaR 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sty 2005
Posty: 637
Wysłany: 2007-07-07, 17:30

Zgodnie z poprzednimi wiadomościami, już od dziś możecie oglądać efekty naszej współpracy z Willem Gatesem w postaci strony Militia Factions Mod. Znajdziecie tam głównie informacje na temat tytułowych "frakcji", ale także garść porad odnośnie problemów z grą, jak również zwięzły opis najważniejszych cech moda.

Jednakże, to nie koniec niespodzianek, bowiem Will wyjechał na krótki okres czasu i to właśnie nam powierzył oficjalne ogłoszenie premiery jego modyfikacji, co też niniejszym czynimy, zarazem podając linka do strony.

Strona modyfikacji: http://mfm.jaggedalliance.pl
Link do ściągnięcia: http://files.filefront.co...;/fileinfo.html

Co jeszcze można powiedzieć - miłej zabawy!
_________________
"Is there life after death? Trespass here and find out"
napis przed polem minowym
 
 
moteel

Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 68
Wysłany: 2007-07-07, 19:21

Kiedy mozna sie spodziewac wersji na 1.13 ?
 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2007-07-08, 21:01

moteel napisał/a:
Kiedy mozna sie spodziewac wersji na 1.13 ?


Ciężko powiedzieć.

Na niektórych zdjęciach, jak i po wypowiedziach samego autora, da się zauważyć że wersja na 1.13 jest w fazie testów i powinna pojawić się gdzieś na przełomie lipca/sierpnia. Ciężko, bo wszystko zależy od Willa i jego czasu (a za dużo go nie ma niestety). Myślę jednak, że teraz gdy dostępna jest wersja na JA2 v1.07 to fanatycy z Bear's Pit Forums porobią za całkiem skuteczną motywację do szybszego zakończenia prac. Oby :-).
 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2007-07-12, 08:59

Dosłownie przed chwilą wyszła pierwsza łatka dla Militia Factions Mod poprawiająca zachowanie się wrogich frakcji.

http://files.filefront.co...;/fileinfo.html

Lista wszystkich plików i instrukcja instalacji dostępne są na stronie internetowej:
http://mfm.jaggedalliance.pl/pl/download.php
 
 
ortodox

Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 10
Wysłany: 2007-07-13, 13:27

Witam .
Wrazenia z MFM mam pozytywne chodz dopiero jestem w Sant Mona, gdzie na powitanie dostalem serie z automatu juz w 1 sektorze od ludzi Kingpina. To samo z Doreen w Drassen, ktora po krotkim dialogu czestuje mnie skuteczna seryjka. Ale wracajac do buga , mianowicie gra sie zawiesza w xxx shopie u Hansa , gdzie fanka kaset xxx (zapomnialem imienia) szuka ulubionych pozycji. Tutaj tez po krotkim dialogu czestuje mnie seria i teraz zaczyna sie problem.Nie mozna zostac rannym podczas potyczki z nia poniewaz po wykonczeniu koneserki xxx dialog zaczyna Hans i automatycznie wchodzi ramka z napisem ,,udzielic automatycznej pomocy lekarskiej...w tym momencie jest zwiecha i trzeba restartowac. Oczywiscie w xxx shopie konczylem ,,czyscczenie,, sektora. Taki malo znaczacy bug ..ale wrazenia z moda jak najbardziej pozytywne.Coz ..gram dalej .Cya.
 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2007-07-16, 11:48

I mamy kolejną łatkę:
http://files.filefront.co...;/fileinfo.html
 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2007-07-17, 11:20

This is ŁATKAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!1

http://files.filefront.co...;/fileinfo.html
(poprawia funkcjonalność sektora A9)
 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2007-07-30, 20:16

Obiecany dużo wcześniej wywiad z Willem:
http://mfm.jaggedalliance.pl/pl/wywiad.php
 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2007-08-08, 12:00

Will udostępnił dzisiaj zestaw konwertujący moda do v1.13. Łatkę należy rozpakować i powstałe w ten sposób pliki przenieść do folderu z zainstalowaną v1.13:

http://files.filefront.co...;/fileinfo.html
 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2007-08-20, 23:05

llalienxx, użytkownik Bear's Pit Forums i jeden z autorów moda v1.13 poinformował o przydzieleniu modyfikacji Militia Factions Mod specjalnego repozytorium SVN.

Pozwoli to na sprawniejsze zarządzanie projektem, szybsze wprowadzanie poprawek oraz, co dla nas ważniejsze, dużo wygodniejsze pobieranie plików. Jeśli ktoś nie jest zaznajomiony z technologią SVN to zapraszam serdecznie do poradnika dotyczącego v1.13 (pełne omówienie programu, instrukcji instalacji i użytkowania): Jak być na bieżąco z v1.13?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
opowiadania, forum anime
Przybornik użytkownika:
Pozostałe działy serwisu: