Serwis zawieszony do odwolania. Jesli chcesz pomoc - daj znac na scooly@jaggedalliance.pl
Forum dyskusyjne poświęcone serii

JAGGED ALLIANCE



Nawigacja: « Poprzedni temat | Następny temat »

DDB-mod/Cosplay
Autor Wiadomość
Szadou 
Rectus Dominus


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 311
Wysłany: 2008-02-19, 08:27

Lenon napisał/a:
Kolejne pytanie.
Ktos uzywal Ballistic Tactical Computer? Zawsze nosilem go w plecaku, okazalo sie, ze nie tedy droga. "Podobno" nalezy go polaczyc z luneta, lacze, mocuje lunete (24x) na guna i komp znika z niej, po wyciagnieciu luneta jest w wersji "bez" komputera.

Do lunety (24x) dołączasz komputer i laser (tylko nie wiem czy DBAL czy jakiś inny) i włala, masz najlepszą lunetę w grze.


A tak btw.
TBird napisał/a:

dbb mob 815 regular
http://tel.gun-world.net/ja2mod/COS_815_Patch.exe

815 new inventory
http://tel.gun-world.net/...15_NI_Patch.exe

alternate pics-packet
http://tel.gun-world.net/ja2mod/pics_packet.exe


dbb-mod 816 bug fixes

regular
http://tel.gun-world.net/ja2mod/COS_816_Patch.exe

new inventory
http://tel.gun-world.net/...16_NI_Patch.exe

pics packet
http://tel.gun-world.net/ja2mod/pics_packet.exe


Link do wszystkich wersji DBB:
http://www.esnips.com/web/gwja
_________________
The Sixteenth Six-Tooth Son of Fourteen Four-Regional Dimensions...
 
 
Lenon 


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 51
Wysłany: 2008-03-21, 22:35

Ktos wie jak zrobic z F2000 fully armed? Gun powienien miec granatnik, niestety ani M203 ani FN cos tam nie pasuja... Innych do broni NATO nie ma.

Albo jaki numer w plikach xms ma F2000 full armed? Znalazlem tacticala i granatnika oraz jeszcze jeden (dodalem go jak gun startowy, ale gra nie odpala - "run time error" :wlosy: ), ktory nie za bardzo dziala (numer szescset cos).

Edited By WizardNoNext: Polączyłem posty
_________________
Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone możliwości regeneracyjne.
 
 
Kelly 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 129
Wysłany: 2008-03-28, 19:46

Dobry po dłuuuugiej nieobecności :diablo: Ten F2000 Fully Armed można zakupić u Manny'ego w Grumm oczywiście po zabiciu naszego terrorysty.

Broń z Wietnamu-San Mona barmani
II wojna światowa-Drassen barmani
Fully Armed-Grumm barman
Science-Fiction-San Mona Frank ale tylko na SF mode
Cambria-Keith ma mundury typu Tiger Stripe albo pancerz wspomagany z FT:BOS

:jezyk:
_________________
All the burning bridges that have fallen after me
All the lonely feelings and the burning memories
Everyone I left behind each time I closed the door
Burning bridges lost forevermore
 
 
Lenon 


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 51
Wysłany: 2008-03-29, 00:05

Wiem, ale wczesniej sam go zloze zanim dojde do Grumn.
_________________
Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone możliwości regeneracyjne.
 
 
Kelly 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 129
Wysłany: 2008-03-29, 06:37

Nie zrobisz tego ponieważ to F2000 dostępne u bobka jest F2000 Tactical i ma chwyt przedni na rączke taktyczną, która nie pozwala na założenie granatnika.
_________________
All the burning bridges that have fallen after me
All the lonely feelings and the burning memories
Everyone I left behind each time I closed the door
Burning bridges lost forevermore
 
 
Lenon 


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 51
Wysłany: 2008-03-30, 20:27

I wszycho jasne... dzieki.


EDIT: ciekawe jaki ma numer w xms... Jest tam jeden FN 2000 (bez dopisku fully armed) ale jak zmienilem to nie moglem odpalic JA... Run time error, press esc....
_________________
Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone możliwości regeneracyjne.
Ostatnio zmieniony przez Lenon 2008-03-30, 20:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lenon 


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 51
Wysłany: 2008-04-17, 19:15

Nowa wersja 900: http://www.gun-world.net/ja2mod/ja2.htm
_________________
Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone możliwości regeneracyjne.
Ostatnio zmieniony przez Lenon 2008-04-17, 19:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Szadou 
Rectus Dominus


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 311
Wysłany: 2008-04-19, 20:14

900? Hmm... Czas pomyśleć nad (kolejnym) powrotem do 1.13. :devious:
_________________
The Sixteenth Six-Tooth Son of Fourteen Four-Regional Dimensions...
 
 
Szadou 
Rectus Dominus


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 311
Wysłany: 2008-05-12, 10:05

Patch 900 (Full):
http://www.gun-world.net/...00Beta_Full.exe

http://www.esnips.com/doc...OS_900Beta_Full

Patch 901:
http://www.gun-world.net/...1Beta_Patch.exe

http://www.esnips.com/doc...S_901Beta_Patch

Patch 902:
http://www.gun-world.net/ja2mod/COS_902_Patch.exe

http://www.esnips.com/doc...5/COS_902_Patch

Zestaw alternatywnych obrazków:
http://www.gun-world.net/ja2mod/pics_packet.exe

http://www.esnips.com/doc...71f/pics_packet
_________________
The Sixteenth Six-Tooth Son of Fourteen Four-Regional Dimensions...
 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2008-07-15, 09:45

XML Fix do DBB 9.02 (daje możliwość edycji przy uzyciu XML Editora):
http://www.esnips.com/doc..._Friendly_Patch
(autor posta: Szadou):


To samo, w wersji pełnej (czyli DBB 9.02 z zaaplikowanym fixem):
http://www.esnips.com/doc...r_Friendly_Full

DBB 9.03 Full:
http://www.esnips.com/doc...4/COS_903_Patch

XML Fix do DBB 9.03:
http://www.esnips.com/doc...e60/903_XML_Fix
 
 
Doc 


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 124
Wysłany: 2009-06-01, 13:04

Kilka dni temu wyszla nowa wersja

http://www.esnips.com/web/gwja

Czy ktos moglby mi strescic, ktore pliki powinienem pobrac i jak to zainstalowac by bylo tip-top + kompatybilnosc z 100AP i NIV ? Spolszczenia nie potrzebuje, gram w wersje us.
Ostatnio zmieniony przez Doc 2009-06-01, 13:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Randok 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 164
Wysłany: 2009-06-01, 13:18

Ja proponuje JA2 + 1.13( najnowsza wersja )1129 + 909full + 909B + 909C. Powinno być dobrze. Ewentualnie gdyby były jakieś problemy można dodać 907full przed 909full.
 
 
Doc 


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 124
Wysłany: 2009-06-03, 18:23

Jak to zainstalowac by bylo zgodne z 1.13 ? Nie bardzo wiem jak sie za to zabrac, bo nie mialem do czynienia z instalowaniem modow pod 1.13. Przydaloby sie jakies readme, a tu nic :|
 
 
Randok 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 164
Wysłany: 2009-06-03, 19:42

JA2 + 1.13v1132 to chyba potrafisz.
A następnie po kolei z ( 909full, 909B, 909C ) zawartości poszczególnych folderów kopiujesz do ich odpowiedników w Data-1.13 ( tzn zawartość BigItems z DBB do BigItems w Data-1.13, TableData z DBB do TableData w Data-1.13 itd ).
Tylko zawartość Sounds DBB kopiujemy do Sounds w Data.
To wszystko. Trochę roboty ale jaki potem efekt.
Ostatnio zmieniony przez Randok 2009-06-03, 19:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Doc 


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 124
Wysłany: 2009-06-03, 20:37

Randok napisał/a:
JA2 + 1.13v1132 to chyba potrafisz.
A następnie po kolei z ( 909full, 909B, 909C ) zawartości poszczególnych folderów kopiujesz do ich odpowiedników w Data-1.13 ( tzn zawartość BigItems z DBB do BigItems w Data-1.13, TableData z DBB do TableData w Data-1.13 itd ).
Tylko zawartość Sounds DBB kopiujemy do Sounds w Data.
To wszystko. Trochę roboty ale jaki potem efekt.


OK. Z instalowaniem 1.13 to mam niezla wprawe. V1132? Czy to nie jest jakis przestarzaly build ? Ja uzywam najnowszego 2736.
Instalacja poszla dobrze, mod sie odpalil, zmiany widoczne :)
Uzywam SVN i co kilka dni sprawdzam czy jest jakas latka. Czy tym sposobem moge uaktualniac gre majac w katalogu z 1.13 wrzuconego "chinskiego moda" ?
 
 
Randok 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 164
Wysłany: 2009-06-03, 20:51

Cytat:
Z instalowaniem 1.13 to mam niezla wprawe. V1132? Czy to nie jest jakis przestarzaly build ? Ja uzywam najnowszego 2736.

Wszystko w porządku. 1132 to wersja SVN.
Z uaktualnianiem całości ( tzn JA2 1.13 z DBB ) SVNem może być różnie. Tak mi się wydaje. Możesz próbować. Najlepiej skopiuj sobie całość, popróbuj z uaktualnieniem a potem zdecyduj, na której wersji będziesz dalej grał.
 
 
Doc 


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 124
Wysłany: 2009-06-03, 22:03

Mam jeszcze pytanie, jak zrobic z folderem SOUND. Wywalic ten z katalogu Data i zastapic go w calosci tym z Cosplay 909 czy lepiej do istniejacego folderu wrzucic dziweki z moda zeby sie wymieszaly ?
 
 
Randok 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 164
Wysłany: 2009-06-04, 05:47

Nie wywalać. "Wymieszać" :wink:
 
 
Doc 


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 124
Wysłany: 2009-06-04, 08:37

Mam jeszcze jedno pytanko. Mialem kilka mcy przerwy z JA2 i zauwazylem jakas nowosc przy atakowaniu seria z broni auto.



Co ten podwojny pasek znaczy? Ten gorny to byl procent trafienia. Nie wiem co opisuje pasek dolny.
 
 
Randok 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 164
Wysłany: 2009-06-04, 08:46

To też służy do określenia szansy trafienia tyle, że podczas strzelania serią. Dokładniejsze info masz tu http://www.bookgallery.co...icPosts/HAM.asp w części pt New Targetting Cursors for Burst and Autofire
Ostatnio zmieniony przez Randok 2009-06-04, 08:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
opowiadania, forum anime
Przybornik użytkownika:
Pozostałe działy serwisu: