Serwis zawieszony do odwolania. Jesli chcesz pomoc - daj znac na scooly@jaggedalliance.pl
Forum dyskusyjne poświęcone serii

JAGGED ALLIANCE



Nawigacja: « Poprzedni temat | Następny temat »

Fallout Raider Menace
Autor Wiadomość
Fyfek 
Weteran L.A.

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Lis 2004
Posty: 109
Wysłany: 2005-02-18, 00:35

Fallout Raider Menace (Fallout: Plaga Łupieżców) to nowy MOD tworzony przez Rosjan.

Cechy:
-Świat Fallouta 1/2
-nowe questy
-14 klas uzbrojenia
-większa rozdzielczość niż orginalny JA2
 
 
KhoTaR 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sty 2005
Posty: 637
Wysłany: 2005-02-18, 08:38

świetnie, tylko co z tego, skoro jest to mod tworzony przez ROSJAN. Więc zapewne będzię, niestety, po rosyjsku i raczej nikt nie zada sobie trudu jego przetłumaczenia. Zatem, jeżeli chcecie zagrać w Fallout Raider Menace - lepiej już dziś zacznijcie się uczyć cyrylicy ! :/
_________________
"Is there life after death? Trespass here and find out"
napis przed polem minowym
 
 
MK 


Dołączył: 01 Sty 2005
Posty: 186
Wysłany: 2005-03-26, 22:36

a ja tak usilnie prubowalem zapomniec te ich krzaczki. powinni sie kurde ucywilizowac
_________________
"Chyba narobiłem w gacie" Gasket
 
 
Len

Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 998
Wysłany: 2005-10-10, 13:23

Dla wszystkich niecierpliwie oczekujących MODa Fallout Raider Menace, wśród których jestem ja, mam smutną wiadomość.
Otóż w dniu 19 Sierpnia 2005r. JaFall Team poinformował, że projekt modyfikacji na podstawie Fallouta zostaje przerwany na czas nieokreślony :placze: . Przyczyn nie podano żadnych.
Nie oznacza to jednak, że sam JaFall Team przerywa swoją działalność i pozostaje mieć nadzieję, że coś tam skrobią :wink: .
 
 
Nazhir 

Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 41
Wysłany: 2005-11-21, 09:54

eee, jakoś nie miałbym zaufania do mod Falloutu. Przecież Fallout był fajny dlatego, że miał klimacik, mnóstwo questów, kilka zakończeń. Wątpię, żeby amatorzy byli w stanie stworzyć tak gigantyczny świat z tyloma możliwościami (i jeszcze dawać takiego moda za free).
Po prostu w Falloucie walka nie była najważniejsza, w Jaggu jest (chociaż sympatycznie wpleciono ELEMENTY RPG).
 
 
snick 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lut 2005
Posty: 769
Wysłany: 2005-11-21, 10:44

Cytat:
Wątpię, żeby amatorzy byli w stanie stworzyć tak gigantyczny świat z tyloma możliwościami (i jeszcze dawać takiego moda za free).


Może ten świat nie będzie aż tak gigantyczny, jak z fallouta, ale skoro moderom tworzącym świat UC udało się stworzyć coś całkowicie od podstaw, to kto wie...

Cytat:
Po prostu w Falloucie walka nie była najważniejsza, w Jaggu jest (chociaż sympatycznie wpleciono ELEMENTY RPG).


Ale już w Fallout Tactics postawiono zdecydowanie bardziej na walkę. Nie ma rozbudowanych opcji rozmowy, charyzma nie ma większego znaczenia (prócz handlu), właściwie chodzi głównie o walkę.
 
 
Nazhir 

Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 41
Wysłany: 2005-11-22, 08:17

snick - a które części stworzyły legendę Fallouta? 1,2 czy Tactics? Osobiście grałem w 2-kę i Tacticsa (jedynkę może jeszcze kiedyś uda się odpalić ;)) - 2-kę przeszedłem do końca - świetnie mi się grało (porównałbym ją do JA2), w Tacticsie niby dodano wiele użytecznych opcji (np. RealTime, co przyśpieszało grę, multika, gra teamem), ale jednocześnie ograniczono świat i swobodę wyboru (jak w JA2,5UB - kilka sektorów, ograniczenie świata w stosunku do JA2 wyraĽnie widoczne). Owszem, fajnie mi się grało w Tacticsa, ale pozostał mi pewien niedosyt...

Wracając do Fallotu w JA2 - jasne, że do zrobienia, tylko, że do tego potrzebny jest sztab ludzi (zaprojektowanie map (i całego świata), postaci (nie tylko zdjęć twarzy, ale CAŁYCH sylwetek), zaprojektowanie (i wymyślenie) questów, i najważniejsze - zaprojektowanie całej fabuły i różnych wariantów przechodzenia całej gierki (wpływ wyborów bohatera na otoczenie)). I to wszystko mieliby wykonać ludzie, po czym rozdawać efekty pracy za darmo? Generalnie do wykonania, ale jak zebrałoby się 10 ludzi i robiłoby po godzinach pracy, to zajęłoby im to pewnie ze 2 lata.

Można pójść też łatwiejszą drogą - zmodyfikować mapy, dodać "potworki" i zrobić gigantyczną walkę.

Piszę to po to, żeby oddać mniej więcej realia tworzenia modów (trochę się w to bawiłem, tyle, że nie w JA).

Naturalnie, przykład UC pokazuje, że nic nie jest niewykonalne - tyle, że UC wydaje się być mniej zaawansowaną przeróbką (tekstury, ogólnie grafika ta sama, "jedynie" dodano kilka obiektów (ciężarówki, samoloty), stworzono nową mapę, nową fabułę - generalnie to jest KOSMETYKA - to jest różnica). Oczywiście ode mnie wielki respekt dla twórców UC - ale przeróbka na Fallouta to krok dalej - mocno bardziej pracochłonny.
 
 
Len

Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 998
Wysłany: 2005-11-22, 12:32

Nazhir: Zapomniałeś jeszcze dodać, że twórcy UC modyfikowali plik EXE, a to już nie jest kosmetyka :wink: . Najbardziej właśnie za to szanuje UC, bo nie jest MODem takim jak inne ze zmienionym tym co umie każdy dobry moder.

W UC są jeszcze zmiany w broniach, ci co grali z pewnością wiedzą o co chodzi :peace:


A wracając do JA2: FRM. Moim zdaniem stworzenie takiego MODa przez amatorów jest jak najbardziej możliwe, rosyjski team ma dobrych i co najważniejsze pracowitych ludzi, czego najlepszym dowodem jest NO i wiele tłumaczeń ruskich.
 
 
snick 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lut 2005
Posty: 769
Wysłany: 2005-11-23, 10:49

Wspomniano o świecie, że trzeba będzie go od nowa projektować itd... A Omerta? Czym ona różni się od niektórych lokacji Fallouta? Zniszczone budynki, wraki samochodów. A podziemia w Medunie? znakomity materiał na schrony. W JA2 istnieją też pustynie, skały itd, w sam raz, jak na zniszczone wojną atomową lokacje.

Znalazłem też 3 screeny z tej modyfikacji, może one będą bardziej przekonujące:

screen 1
screen 2
screen 3

http://ja2.org/index.php?p=14# - na tej stronie można poczytać o modzie (po rosyjsku :smutny: ) lub pooglądać obrazki :wink: .
 
 
Nazhir 

Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 41
Wysłany: 2005-11-23, 11:15

przecież nie napisałem, że stworzene Fallouta w JA jest niemożliwe - jest to jak najbardziej wykonalne, niemniej WYJˇTKOWO pracochłonne.

Kwestia użycia gotowych obiektów - hmm, czy ja wiem, nie bardzo widzę świat po zagładzie nuklearnej zrobiony na obiektach ze zrujnowanego kraju (Białoruś tak, ale Białoruś po wojnie atomowej - nie).

A, i jeszcze jedno - najważniejsze.
Fakt, wykorzystując elementy JA (sceneria, postacie, bronia) + delikatne mody, dałoby się zrobić JA:Fall - tylko, że nie wiem, czy bylibyśmy zadowoleni z efektów. Podejrzewam, że sami pomysłodawcy i wykonawcy pomysłu, chcą (chcieli?) jak najlepiej odzwierciedlić pierwowzór - i dlatego poziom wykonania takiej przeróbki drastycznie rośnie.
 
 
snick 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lut 2005
Posty: 769
Wysłany: 2005-11-23, 11:19

Cytat:
przecież nie napisałem, że stworzene Fallouta w JA jest niemożliwe - jest to jak najbardziej wykonalne, niemniej WYJˇTKOWO pracochłonne.


Ja też tak nie napisałem, a Len stwierdził, że wykonanie moda jest możliwe nawet, jeśli tworzyć go będą amatorzy. :wink:

Wspominając o obiektach z JA2 miałem na myśli ich wykorzystanie, a nie stworzenie z nich całej gry. Oczywiście, że trzeba dodać masę nowych, ale z istniejących w podstawce też można skorzystać.
 
 
ladybird


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 76
Wysłany: 2005-12-02, 17:38

http://ja2.org/index.php?p=14# --- ech... (spójrzcie raz jeszcze) patrząc na te screeny aż żal że jednak tego moda nie będzie... a może ukradniemy im te grafiki i sami zrobimy tego moda ? :wink:
_________________
Gdy byłem młody, miałem marzenia... teraz, jestem szczęśliwy że je miałem.
 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2007-05-03, 23:34

Temat stworzenia moda do Jagged Alliance w świecie Fallouta wraca jak bumerang. Tym razem modyfikacja miałaby być oparta o kod v1.13. Na razie są to tylko czyste spekulacje, ale temat jest baaardzo ciekawy i miejmy nadzieję, że coś się z niego w końcu urodzi.

Odsyłam do wrzątku: [Idea / WiP] Post-apocalyptic mini-TC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
opowiadania, forum anime
Przybornik użytkownika:
Pozostałe działy serwisu: