Serwis zawieszony do odwolania. Jesli chcesz pomoc - daj znac na scooly@jaggedalliance.pl
Forum dyskusyjne poświęcone serii

JAGGED ALLIANCE



Nawigacja: « Poprzedni temat | Następny temat »

Back 2 Business
Autor Wiadomość
snick 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lut 2005
Posty: 769
Wysłany: 2005-04-08, 12:09

mi sie spodobał bardziej niż polski, a co do dialogów, to sie nie wypowiadam, bo zrozumiałem tylko "ja" :wink:
 
 
Paweł
[Usunięty]

Wysłany: 2005-04-08, 15:49

Cytat:
Moj IMP gada po niemiecku!

a co wymagałeś po niemieckim modzie :D żeby mówili po chińsku :chinczyk:
 
 
snick 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lut 2005
Posty: 769
Wysłany: 2005-04-08, 15:51

ale chodzi o to, ze wszyscy z AIM i MERC gadają po polsku, a IMP po niemiecku :devious:
 
 
Paweł
[Usunięty]

Wysłany: 2005-04-08, 15:52

Cytat:
ale chodzi o to, ze wszyscy z AIM i MERC gadają po polsku

dziwne :confuse: u mnie wszyscy najemnicy gadali po niemiecku :peace: włącznie z IMP, AIM, Mercem ... :jezyk:
 
 
snick 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lut 2005
Posty: 769
Wysłany: 2005-04-08, 15:55

heheh, zaluje, ze u mnie tak nie było... te polskie głosy mnie dobijają :wink: a tak poza dyskusją o głosacch, to ogólnie B2B jest spoko, dużo nowych broni, tylko głupio, że wszystko po niemiecku :wlosy:
 
 
Paweł
[Usunięty]

Wysłany: 2005-04-08, 15:56

lepszy ten niemiecki, niż cyrylica :sciana: po prostu dobija mnie jezyk rosyjski :devious: a niemiec nie jest aż takim trudnym językiem :wink: czego nie można powiedzieć o ruskim :peace:
 
 
ladybird


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 76
Wysłany: 2005-04-08, 17:35

a ja zdecydownie mówię NIGHT OPS jest najlepszą z możliwych wersji gry JA2 :) owszem przyznaje że grałem w B2B tylko na próbę, ale jeśli w tym niemieckim modzie nie poprawili gry tak jak rosjanie a dodali tylko nowe sektory fabułę i bronie to bezwzględnie Night Ops jest lepszy :)

właściwie to tylko pod względem nowej fabuły B2B jest lepsze od NO, w innych konkurencjach dla mnie wygrywa NO :)

powiem i powtórzę za forumowiczem UKSIU że jak zaczałem grać w Night Ops to od razu zachwyciło mnie to co zrobili rosjanie, a mianowicie mam na myśli zlikwidowanie widzenia 360 stopni, teraz po prostu TRZEBA !! się odwracać (jak w życiu ;)) albo mieć kumpla który patrzy w drugą stronę

nie będę pisał więcej o zaletach Night Ops bo to nieopowiedni wątek na forum, i chciałbym również dodać że B2B jest na pewno świetnym modem i pewnie nie tylko ze względu na nową fabułę

pozdrawiam :)
 
 
snick 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lut 2005
Posty: 769
Wysłany: 2005-04-08, 17:52

a wiecie co wam powiem? UC rządzi, ale B2B jest bardzo fajny, a NO wywalilem zaraz po włączeniu :wink:
 
 
Gepard 


Dołączył: 18 Mar 2005
Posty: 38
Wysłany: 2005-04-09, 10:39

a moglby mi ktoś odpowiedzieć na jeszcze trzy pytania:
1. czy w B2B są jakieś pojazdy, ewentualnie gdzie można je znależć i co zrobić aby je posiadać?
2. Czy ktoś może mi powiedzieć współrzedne celów misjii i co treba zrobić?
3. W jakim sektorze jest handlarz z bronią?

ad. 1 problem juz rozwiązalem :banan: tylko teraz muszę poszukać do tego paliwa :maly: (coś 2 kanistry to trochę mało)
 
 
gonzo_68 

Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Lis 2004
Posty: 230
Wysłany: 2005-04-10, 07:34

1. Drugi samochód jest w Omercie (Arulco), ale UWAGA. Bezbronni cywile wyświetlili mi się w tym sektorze jako wrogowie (mam B2B na JA2,5 1.01 PL). Wojsko Arulco neutralne. O aucie mówi Pacos (podrósł chłoptaś), on i jego matka są OK. Można zabrać autko cichutko (nocą, unikając cywili), albo urządzić rzeĽ niewiniątek (nie lubię).
2. W sektorze I10 (Ebene) jest stacja radarowa (broniona), a w niej Benito da Silva - Arulcanin, krewniak Marii. Pogadasz z nim i da Ci czerwoną dyskietkę z trasą samolotu prezydenta Gardillo. Ostatni sektor to ten, gdzie stracono łączność z samolotem.
3. Handlarz bronią jest w Grayvalon - D10.
 
 
Gepard 


Dołączył: 18 Mar 2005
Posty: 38
Wysłany: 2005-04-10, 10:54

:thx:
U mnie tez cywile byli wrogo nastawieni (łom w dloń i po sprawie), stację radarową na początku podbiłem a teraz idę na Grayvalon :devious:
 
 
ladybird


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 76
Wysłany: 2005-08-23, 07:38

nie chciałem zakładać nowego tematu, tym bardziej że na upartego informacja pasuje tutaj :wink:

zdaje mi się że rosjanie zrobili rosyjską wersję niemieckiego moda B2B
proszę zerknąć ---> http://ja2.org/index.php?p=30

no cóż rosjanie mają więc teraz w swoim języku dwa świetne mody -->NO i B2B (zdaje się że UC też chyba przetłumaczyli)... a trzeba było się uczyć ruska... hihihi :wink:
 
 
ZB 


Dołączył: 20 Lip 2005
Posty: 49
Wysłany: 2006-03-27, 14:33

No ja tez niebede zakladal nowego tematu ale mam problem z b2b, zainstalowalem mod do katalogu gdzie jest UB, wszystko pieknie cacy wybralem kampanie, uruchamiam wszystko jest tak jak powinno czyli po niemiecku, no ale problem w tym ze niemoge sie ruszac po innych sektorach niz te co sa w orygnialnym UB, nawet sektory niesa zmienione (poza crash site)

>screen<
 
 
Wklęsły 


Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 15
Wysłany: 2006-07-27, 08:24

człkiem fajna nowa kampania :wink:

ALE NIECH KTOŚ ZLITUJE SIĘ I WYMYŚLI SPOLSZCZENIE BO WOGÓLE NIE ZNAM NIEMCA :placze: :sciana: :wlosy:

[ Dodano: 2006-07-28, 14:52 ]
To użytkowniku Len powiedz mi gdzie je mogę dostać TWOJE SPOLSZCZENIE :help: :help: :help: :help: :help: :help:
 
 
djt 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Sty 2005
Posty: 103
Wysłany: 2006-11-12, 00:43

Kilka uwag odnośnie B2B :-D Gonzo - popraw mnie jesli się pomylę :-).
Zainstalowałem na wersji 1.01pl (płytka z wydawnictwa Extra Gry), wszystko chodzi jak trzeba, ale tak niestabilnej modyfikacji jeszcze nie widziałem. Nie wiem, może na jakichs angielskich/niemieckich wersjach chodzi to jak złoto, na naszej strasznie grymasi :-(. Najczęściej gra po prostu się zawieszała podczas zmian tury/real, albo podczas rozmów z postaciami (chociaż o rozmowach wspominano w readme). Wymusza to zatem ekstremalną ostrożność i częste zapisywanie. Fani żelaza muszą zatem spasować :-). Pomijając jednak wspomniane niedogodności, gra się naprawdę nieĽle.

Po włączeniu gry zaskoczenie: Bigginsa mozna wynająć w AIM, a Irę w MERC. Mapa strategiczna natomiast powoduje kolejny opad szczęki: zupełnie nowe państwa!
Generalnie przybywamy do Karottistanu - małego, zabitego dechami państewka pomiędzy Arulco, Traconą i Balmorią. Przywozi nas bardzo atrakcyjna pani pilot o słowiańsko brzmiącym nazwisku - Natalia Iwanowa. Po wylądowaniu możemy ją zrekrutować, jest dobra w działaniach nocnych z wytłumionym osprzętem ;-). Zadania jakie odbieramy od niejakiego Waldo to: 1) odnaleĽć prezydenta Karottistanu, który zniknął w niejasnych okolicznościach podczas służbowego lotu, 2) odnaleĽć agenta o kryptonimie "Odyseusz".

Generalnie sektory mozna podzielić na trzy części: najpierw poruszamy się w północno - wschodnich sektorach, potem schodzimy na południe, nastepnie da zachód (wyspa). Przyznam się, że początkowo ruszyłem na południe, ale jak w jednym z sektorów (miasto Greifenstein) zobaczyłem BITWĘ ponad 20 samoobroniarzy z 32 wrogami i 4 czołgami, to mając w garści barracudy, steny i inne takie, ze skruchą wyszedłem z sektora :-).

NPC jest dość dużo, ale większość nie do zrekrutowania, niektórzy wrodzy. Wielu znamy z JA2... Na szczęście w jednym z północnych miast - Grayvalon - jest handlarz (znany wszystkim Mickey z JA2, który porzucił branżę futerkową na rzecz handlu bronią). Wybór asortymentu jednak ma słaby, nawet po dłuższym okresie gry :-(.

Przeciwnicy występują w kilku sortach: najcześciej spotykani to żółte koszulki (rebelianci), czerwone koszulki (wojska Tracony), zielone koszulki (wojska Karottistanu) i eliciarze w szarych lub czarnych koszulach.
Na uwagę zasługują także misje, które naprawdę są dość ciekawie obmyślane (np. polowanie na... wampiry! :-D) Warto też szperać w napotkanych kopaniach: z jednej wytargałem dokładnie 9450 $, z drugiej aż 30.000! I nikt się nie upomniał :-D

Jest dużo nowych broni, m.in. Sten (cienki moim zdaniem), kilka fajnych szotgunów (Barry rulez :-D), izraelskie i włoskie karabiny 5,56 mm (Gasket - king of de batelfild :-D), RPG-7 itp., ale najwięcej jest nowych przedmiotów, nie wiem jeszcze nawet do czego niektóre służą i jak je połączyć :devious:

Kilka wskazówek (nie znam wszystkich, gdyż nie ukończyłem jeszcze gry):
- samolot rozbił się w sektorze F12 (czai się tam niezła ekipa: sami eliciarze, co bez noktowizorów może skończyć się tragicznie),
- w C2 i C11 są kopalnie złota,
- w sektorze I11 stacjonuja wojska ONZ, którym mozna pokraść trochę sprzętu metodą "weĽ, wciśnij M, wróć na mapę taktyczną" :-),
- w I10 jest stacja radarowa, gdzie dowiedzieć się można o trasie samolotu prezydenta,
- w mieście Cock City (odpowiednik San Mony :-P, ale nie pytajcie co oznacza angielska nazwa :-D) trzeba pokonać wampiry (fajna misja) i rozwałkować tamtejszego lewego handlarza...

To na razie tyle...

Pozdrowienia.
 
 
gonzo_68 

Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Lis 2004
Posty: 230
Wysłany: 2006-11-12, 08:50

Hej!

NIE STRZELAĆ SIĘ Z WOJSKAMI ONZ - bo wkroczysz na ścieżkę Ciemnej Strony Mocy. Staniesz się wrogiem dla powstańców z KLP. "Pegasus" może do Ciebie strzelać.
Placówkę ONZ najlepiej obrobić koło 2 w nocy, mówi o tym Carmine Farello (H10: Devils Junction). Wtedy jest najmniej żołnierzy na nogach. Wszystko jest do zrobienia bez awantur. Stosujemy metodę przesuwania z miejsca na miejsce, a jak kogoś przymurowało, to granat dymny, żeby nie widział zbyt dużo. Cywile też wzniecają alarm.

U mnie przy rozmowach z NPC gra się nie wiesza, ale wylatuje do Windowsa.

1. Rekrutować:
a) Ivanova - bo inaczej nie ruszy nasz laptop.
b) Randa (Miranda Frost) - C4: Lynxstedt. Najpierw nie chciała się do mnie przyłączyć. Dopiero jak oczyściłem drogę na południe, do Arulco, to przyjęła propozycję. Może za pierwszym razem gadałem kimś za słabym. Na wszelki wypadek weĽ Raidera, to ekspert.
c) Richard "Pegasus" Todd (L11: Verlassene F...) - martwią go postępy zgrupowania pancernego Tracony, którym dowodzi "Patton" (L14: Bruecke). Jak przyniesiesz
"Pegasusowi" nieśmiertelnik (blaszkę identyfikacyjną) "Pattona", to go zwerbujesz.
d) Rocco Capponi (G15: Cock City) - pójdzie jak dasz mu WŁOSKˇ broń, peem Beretta 12 będzie OK. Rocco pomoże bezboleśnie obrobić podziemny skarbiec banku w N14: Hastaville.
e) Bodie (N4: Catalina NO) - komandos pełną gębą. Przerwie sobie wakacje i popracuje z nami.

2. Niektóre nowe przedmioty:
dieseloel + sack duenger = ANFO + RDX = C4
sprengkapsel - spłonka detonująca czyli zwykły detonator
K-Ration - puszka wysokoenergetycznego żarcia, zastąpiła zastrzyk energetyczny
Verbandsmaterial - środki opatrunkowe do uzupełniania torby lekarskiej
Toolbag - pakujesz do niej: łom, zestaw wytrychów, nożyce do cięcia drutu, wykrywacz metali (nie sprawdzałem czy wtedy działa)
Survival Bag - pakujemy: manierka z wodą, zestaw pierwszej pomocy, K-Ration, zastrzyk regeneracyjny

DV-Kamera + datakabel + mikrofon = sensor
Palmtop + Datamodul = druga część
Łączymy sensor i resztę, otrzymujemy XM-3 detektor (wykrywacz ruchu)

Jest też parę przedmiotów tylko dla śmiechu.

Jaki lewy handlarz? Stuknąłeś może Svena z G14: Cock-City SW?
On nie jest oszustem, ale należy do grupy postaci, które działają "na dwa razy".
Gadasz lub dajesz coś raz, one niby coś robią, ale nie do końca. Gadasz lub dajesz coś drugi raz, a one wreszcie wykonują wszystko.
Tak otwiera dzrzwi sierżant Juan Rodriguez w schronie I2: Raketenbasis, tak też zachowuje się Lilly przed kolejnymi drzwiami w tej bazie.
Najgorszy jest Sven, bo jemu trzeba dać kasę 2 razy, a więc zakup gogli UV wychodzi drogo. To chyba jakiś bug.

Bitwa w Greifenstein jest ciężka, ale w tym sektorze znalazłem dość środków, aby rozwalić czołgi. Dwie rzeczy mi się nie podobają:
1. Niska skuteczność LAW - trzeba ze 4 sztuki na czołg. Pierwszy strzał zadaje zwykle symboliczne uszkodzenia.
2. RPG-7 strzela jak granatnik M79, a przecież używa rakietek. Granat toczy się chwilę po ziemi i może wpaść do wody.
Ostatnio zmieniony przez gonzo_68 2006-11-12, 09:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
djt 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Sty 2005
Posty: 103
Wysłany: 2006-11-12, 10:17

Cytat:
NIE STRZELAĆ SIĘ Z WOJSKAMI ONZ


Aż tak Ľle nie było :-)

Cytat:
Jaki lewy handlarz? Stuknąłeś może Svena z G14: Cock-City SW?


Nie, Rocco mnie wkurzył - sądziłem, że to taki Kingpin :-). Po tym jednak co napisałeś, mam chęć rozpocząć grę od nowa :-D.

Pozdrowienia.
_________________
Stanisław Michalkiewicz
 
 
emanuel 


Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 23
Wysłany: 2007-05-01, 09:54

czekaj. udało ci się zmienić wersję językową z niemieckiego na np. angielski?
_________________
z PIT-11 się nie dyskutuje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
forum anime, widmo
Przybornik użytkownika:
Pozostałe działy serwisu: