Serwis zawieszony do odwolania. Jesli chcesz pomoc - daj znac na scooly@jaggedalliance.pl
Forum dyskusyjne poświęcone serii

JAGGED ALLIANCE



Nawigacja: « Poprzedni temat | Następny temat »

Shady Job
Autor Wiadomość
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2006-12-29, 18:34

Ukazała się długo oczekiwana, pełna wersja modyfikacji do gry Jagged Alliance 2,5 Unfinished Business - Shady Job.

Do tej pory mogliśmy grać w wersję “okrojoną”, która ważyła 21 MB. Teraz dostajemy aż 241 MB w których znajdziemy pełne udźwiękowienie postaci NPC i kilkanaście innych zmian - m.in. nowy przelicznik cen, zakładkę “kontrataki wroga” i zmieniony system importu postaci (a raczej jego brak)…

JA2,5 UB Shady Job zalicza się do najlepszych modyfikacji gry dlatego z całą pewnością polecamy ją wszystkim fanom.

LA Download: Jagged Alliance 2,5 Unfinished Business Shady Job


PS. Dziękujemy koledze gonzo_68 za pomoc w przygotowaniu newsa.
 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2007-01-02, 20:15

..i pierwszy patch:
http://www.ja2.ru/mods/ShadyJob/patch100sj102.exe

Cytat:
Устраняет следующие ошибки:
1. Исправлена путаница в озвучке Бонго (НПЦ 122).
2. Исправлено зависание игры при попытке войти в сектор H11.
3. Исправлена проблема с наймом Бенни при «жестком» стиле игры.
4. Исправлена ошибка со сдачей квеста на спасение Элен при «жестком» стиле игры.
5. Исправлена ошибка с подкупом Офицера, когда вместо заявленных 1000$ ему приходилось отдавать 10000$.
 
 
gonzo_68 

Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Lis 2004
Posty: 230
Wysłany: 2007-01-03, 18:38

Jeśli chodzi o tego patcha do SJ, to opis do niego można przetłumaczyć tak:

Usuwa następujące błędy:
1. Naprawiona plątanina w odzywkach Bongo (NPC 122).
2. Naprawione zawisanie gry przy próbie wejścia do sektora H11 (albo N11, zależnie od przyjętej pisowni - cyrylica czy alfabet łaciński, na mapie przy polskiej podstawie wyświetlają się łacińskie litery oznaczenia sektora, sama nazwa jest w cyrylicy).
3. Naprawiony problem z rekrutacją Benny przy «twardym» stylu gry.
4. Naprawiony błąd z realizacją zadania uwolnienia Helene przy «twardym» stylu gry.
5. Naprawiony błąd z przekupstwem Oficera, kiedy zamiast deklarowanych 1000$, trzeba było mu oddać 10000.

Po instalacji patcha nie jest konieczne rozpoczynanie nowej gry.

Nie jestem pewien czy ten "twardy styl" oznacza "żelaznego człowieka", najwyższy poziom trudności, czy brutalne eliminowanie różnych NPC (a wystarczy stuknąć Normana i Ochroniarza).

P.S. Zainstalowałem sobie tę pełną wersję, ma nowe intro, teraz wiadomo dlaczego zaczynamy w "sektorze zestrzelenia". Wroga ekipa w intro mówiła po angielsku, czyżby zbliżała się wersja EN? Zapowiadali ją na Bear's Pit Forum już ponad 2 lata temu, ale później sprawa przycichła, a fani byli mocno zawiedzeni.
Ostatnio zmieniony przez gonzo_68 2007-01-03, 18:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2007-01-04, 22:41

gonzo_68 przesłał wiadomość:


Jest już drugi patch do pełnego Shady Job
http://www.ja2.ru/mods/ShadyJob/patch200sj102.exe

Oryginalnie piszą tak:

Cytat:
Устраняет следующие ошибки:
1. Исправлена путаница в озвучке Пупи (НПЦ 123).
2. Исправлена озвучка Элен после взятия ее под эскорт.
3. Исправлены ошибки с отсутствием/несоответствием патронов в оружии врагов на картах D10, L11.
4. Внесены косметические изменения на карте L10.


После установки патча начало новой игры необязательно.

Po naszemu to będzie jakoś tak:

Usuwa następujące błędy:
1. Naprawiona plątanina w odzywkach Pupi (NPC 123).
2. Naprawiona odzywka (dźwięki) Helene po wzięciu jej pod eskortę.
3. Naprawione błędy z nieobecnością/niezgodnością naboi w broni wrogów na mapach D10, L11.
4. Wnosi kosmetyczne zmiany na mapie L10.

Po instalacji patcha nie trzeba rozpoczynać nowej gry.
 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2007-01-09, 20:39

gonzo_68 przesłał wiadomość:


Wyszedł trzeci patch dla pełnej wersji Shady Job.

http://www.ja2.ru/mods/ShadyJob/patch300sj102.exe

Patch usprawnia i zmienia 3 sprawy, w tym nieprawidłowe odtwarzanie finałowego filmiku.

Po instalacji patcha nie musimy zaczynać nowej gry.
 
 
RPA 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Cze 2005
Posty: 136
  Wysłany: 2007-08-12, 13:50

Całkiem fajny mod, ale mam kilka problemów :gwiazdki:
- są tam pojazdy pancerne (coś jak bojowe wozy typu Bradley), i nie ma sposobu żeby się do nich dostać uczciwie :wlosy: , po prostu ja ich nie widzę - a one rozwalają mi jedną serią 2 - 3 ludzi od razu - muszę się domyślać gdzie drań jest - i walić z moździerza, to fajnie że jeżdżą - ale widzą bez ograniczeń - i są normalnie nie do pokonania (bez zapisu).
- amunicja do karabinów snajperskich SWD i SWU-A, nie ma takiej - broń jednorazowego użytku - przynajmniej na razie nie znalazłem - a 7,62 pasuje w prawie każdej postaci tylko do NATO.

Instalowałem patche - ale który odpowiada za tę paskudną amunicję???????? :sciana:
 
 
gonzo_68 

Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Lis 2004
Posty: 230
Wysłany: 2007-08-12, 17:44

Mini-czołgi nie tyle widzą, co czują, wszak zrobione są z Crepitusów. W nocy nie pomogą nawet gogle UV. Można podejść je w dzień. Zamaskowany najemnik w okularach, zobaczy mini-czołgi o jedno pole wcześniej, niż one jego. Najemnik nie powinien być specem od nocnych operacji, bo ci widzą chyba troszkę gorzej w dzień. Sokole oko ma Steroid, a i snajperzy powinni mieć dobry wzrok.
Jeśli dobrze pamiętam, to błąd z amunicją 7,62x54r (rosyjska), likwidował na starszych wersjach 762patch5 (były kolejne od 2 do 5), a w wersji pełnej chyba już tego błędu nie było, albo pomogła jedna z tych łatek do pełnej (udźwiękowionej) wersji. Patch działał u mnie na 100%. Tylko na wczesnej wersji, bez żadnej łaty, miałem ten błąd.
Jak nie znajdziesz starego patcha w Sieci, to daj znać na PW (adres e-mail, abym mógł wysłać Ci łatkę/łatki). Możesz też szukać zestawu poprawek - sborka, tam są 762patch 2, 3 i 4.

Znalazłem tam też poradę, którą można tak przetłumaczyć:

Możliwe, że to już było, lecz uważam za swój obowiązek o tym powiedzieć. Kto ma problemy z nabojami do SWD i SWU-A w JA2UB:SJ, niech zmieni w ja2ub.exe wartość przy adresie 0023F033, zamiast 09 niech postawi 06 (na przykład za pomocą WinHex).

Ta porada była przy sborce (zbiorze patchy), gdzie nie było jeszcze 762patch5, a tylko wersje 2, 3 i 4.
 
 
RPA 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Cze 2005
Posty: 136
Wysłany: 2007-08-19, 09:48

Wielkie podziękowania dla gonzo_68 :uklon: :uscisk:
Zrobiłem dokładnie jak napisałeś.
Teraz gra "kopie" jak trzeba. Nie podziękowałem od razu - ale mnie SJ wciągneło, teraz wreszcie normalnie gram. Myślałem początkowo, że nadal jest coś nie tak z NPC, bo ich nie mogłem znaleźć, ale okazało się że pojawiają się we wskazanych sektorach później.
Należą się punkty za pomoc - i to nie jeden, ale to nie mój temat... :sciana:
 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2008-06-17, 17:41

news: http://jaggedalliance.pl/...kierka-nadziei/

Krótko i na temat - ukazała się pierwsza wersja łatki zmieniającej język (rosyjski) na angielski:

download:
http://www.ipbwiki.com/ja/ShadyJobTranslation.rar

więcej informacji:
http://www.ja-galaxy-foru...&gonew=1#UNREAD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
opowiadania, forum anime
Przybornik użytkownika:
Pozostałe działy serwisu: