Serwis zawieszony do odwolania. Jesli chcesz pomoc - daj znac na scooly@jaggedalliance.pl
Forum dyskusyjne poświęcone serii

JAGGED ALLIANCE



Nawigacja: « Poprzedni temat | Następny temat »

Vengeance
Autor Wiadomość
djt 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Sty 2005
Posty: 103
Wysłany: 2006-07-27, 16:34

Już wszystko jasne. Problem okazał się mniej powazny niż myslałem...
Zatem (dzięki Forum Bearpita) - jesli ktokolwiek napotka na taki problem - załóżmy że zapisaliśmy grę po wygranej walce, a po załadowaniu sejwa wyświetla się nam błąd - wystarczy przejść na mapie strategicznej do innego sektora (na mapę taktyczną) i dopiero wtedy zapisać. Oczywiście pamiętajmy o zapisywaniu przed walką :-)

Ze swej strony polecam ten mod - wbrew pozorom nie jest nudny, a dużo przeciwników (szczególnie "dachowców"), nowych postaci, czołgów i pól minowych urozmaica rozgrywkę i równoważy niemieckie trudności językowe :-) No i nowi najemnicy - np. siostra Grizzliego, wymiatająca z szotguna :-D

Kilka słowek:
nachteinsatz = operacje nocne
schleichen = skradanie
messer = rzucanie nożem
lehren = Uczenie
nahkampf = 'close combat' = walka wręcz
elektronik = wiadomo :-)
werfen = rzucanie
kampfsports = sztuki walki
dieb = złodziej
autom. waffen = broń automatyczna
schwere waffen = ciężka broń
schlosser knacken = otwieranie zamków
dach-treffen-bonus = bonus za strzelanie z dachu
geschickt = oburęczność
 
 
grizzli 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 95
Wysłany: 2006-07-27, 16:34

djt napisał/a:
Osiołek bowiem w tym przypadku jest raczej bardzo wstrzemięĽliwy :-(


jak nie osiolek to torrent lub shareaza :wink:
_________________
"I want you to play a game"
 
 
djt 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Sty 2005
Posty: 103
Wysłany: 2006-08-06, 23:33

Kilka kolejnych wrażeń z moda Vengeance. W tej chwili mam zdobyte Oronegro (Chitzenę), Omertę, Tangart (Drassen), Salinas (Cambrię), Mela (Almę), rozwałkowanego Kingpina, wyzwolone Estoni i opanowaną Tixę. W Tixie zabiłem Bubbę - był szefem klawiszy; W Mela (Almie) zabiłem Mike'a, w Tangart (Cambrii) pojawił się Conrad, ale jako wróg - podobnie jak Mike. No i pojawiły się na scenie Crepitusy...

Co do ciekawostek:
- niemiecki karabin wz. 98k rządzi :-); 2 strzały w tors wystarczają;
- przeciwnicy na dachach widzą o kilka heksów dalej niż ich koledzy na ziemi (także w nocy), już nie raz kląłem na 1-2 strzelców z goglami UV stojących obok siebie...
- w Tangart (czyli Cambrii) nie ma kopalni :-(
- po zabiciu bandy Kingpina bez przerwy gdy pojawię się w San Monie musze rozbijać grupy jego ochroniarzy,
- Tony wyjechał :-(, w każdym razie Hans nie chce wpuścić, bo... "Tony wyjechał, musisz przyjść póĽniej" - i tak już jest ponad dwa tygodnie z rzędu,
- W Tixie mozna przechodzić przez ściany, a jeden z klawiszy siedzi na spadzistym dachu :-D (błąd gry),
- kilkanaście nowych broni, widocznych także w UC (M4, Abakan, różne odmiany szotgunów, a nawet karabin Daewoo :-DDD), z tym że przewaga wyraĽna kalibru 5,56 mm,
- czołgi mozna spotkać już w Salinas, czyli w Cambrii, są też sektory z dużą ilością min,
- w grze występuje Panzerfaust, czyli znany granatnik przeciwpancerny, ma o wiele większe pole rażenia od podobnej wyrzutni w JA2,
- w górach pomiędzy Estoni a Doran (czyli Grumm) ześrodkowane są siły bardzo silnie uzbrojonych rebeliantów (wyposażonych w panzerfausty, granatniki, moĽdzierze), bardzo często można zaobserwować sobie walkę pomiędzy nimi a siłami Deidranny wyposażonymi nierzadko w czołgi, a jak jeszcze zaatakują dzikie koty, to już w ogóle pomieszanie z poplątaniem :-)
- według twórców moda Crepitusy to... roboty!!! I to uzbrojone w karabiny Steyera i działka 23 mm!!! :-DDD Już jedno takie działko (i 99 amunicji) nosi Grizzly :-),
- w grze zaimplementowano miotacz ognia (jeszcze go nie używałem),
- nowi najemnicy: TNT, Frazzler, Sparky (znana z JA1), Fish, Sandman, Ilja Dolvich (kolejny ze znanej rosyjskiej rodzinki), Cobra (niemiecki Shadow :-)) Wildcat (siostra Grizzliego), Gaston i Stogie z JA2.5...,

Ogólnie mod bardzo ciekawy i w wielu miejscach zaskakujący... Przeciwników jest dość dużo (gram na ekspercie), wykorzystują znaną taktykę strzel i uciekaj, ale na dachy nie wchodzą...

Pozdrowienia.
 
 
gonzo_68 

Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Lis 2004
Posty: 230
Wysłany: 2006-08-07, 21:13

Parę dodatków od kogoś, kto już rozegrał Vengeance:

Kopalnie w MOD-zie:
3 z tych kopalni zostały przeniesione w inne miejsca. Wystarczy zobaczyć na mapie strategicznej (m = mine, kopalnia).
1. Kopalnia z Oronegro (Chitzena) jest w B1.
2. Ta z Doran (Grumm) jest w I-3.
3. Ta z Salinas (Cambria) właściwie jest zamknięta, a na jej miejscu i w pobliżu są instalacje wojskowe. Jest nowa kopalnia koło Malino (Balime) M10.
Tam są szefowie kopalń. Wszystkie nowe miejsca są lepiej chronione niż stare (silniejsza załoga). Stare sektory dalej nazywają się "mine", ale nie dają dochodu.
Na starych miejscach możemy znaleĽć zejścia w dół. Mogą one nas doprowadzić podziemnymi przejściami do nowych kopalń. Oczywiście możemy też dojść tam na powierzchni.
Na nowych miejscach nie szkolimy samoobrony, musimy bronić kopalni najemnikami.
Jedno się nie zmieniło, stare miejsca są liczone do warunku ataku SF. Czwarta zdobyta kopalnia (na starym miejscu) to sygnał do ataku Crepitusów, tak jak i zejście do podziemi Tixy, tam gdzie jest parę robali.

Mamy sojuszników, ale mamy też wrogów. Ci drudzy to uzbrojeni cywile, lojalni wobec królowej Danieli albo Kingpina. Jest też ochrona instalacji koncernu Hale & Burton i członek jego zarządu - Richard "Dick" Chienlie. Koncern rabunkowo eksploatuje kraj, a jego nazwa i nazwisko szefa przypominają realia - patrz Irak.

Bubba nie jest szefem klawiszy, ale zdrajcą. Niżej trochę o różnych postaciach.
1. Colonel (pułkownik) - jeden z zabójców od Kingpina.
2. Carola - logistyk w siłach powstańców. Proponuje współpracę z powstańcami (ale się nie przyłącza). Podejrzewa zdradę we własnych szeregach, stąd ostatnie sukcesy wojsk królowej i atak na bazę powstańców kiedy była słabiej broniona. Masz 2 zadania: znaleĽć uwięzionego Miguela, znaleĽć zaginionych najemników, jeden z nich jest zdrajcą - ma zniknąć.
3. Big Red - zabójca od Kingpina.
4. Matsuko - reporterka z tokijskiej gazety. Szuka kasety wideo. Ma ją zdrajca (Bubba). Za kasetę dostaniesz od Matsuko kamerę VHS.
5. Jaime Suarez - chce zestawu narzędzi. Daj mu je, a dostaniesz kody dostępu do rakiet. Połączysz Scud-Access Code z GPS Daten i będziesz mógł strzelać scudami z Mela (hasło Scud).
6. Joey (jeden z zaginionych żołnierzy) - ma świra. Hasło dla jego historii to Dumm.
7. TNT - handluje materiałami wybuchowymi i innym sprzętem. Daje się zwerbować po zdobyciu 4 miast. Mówi sporo o Johnie "Eagle" Artenko, po zwerbowaniu "Orła", a przed własnym. Wyjawia też, że w Doran (Grumm) jest największa w kraju fabryka broni.
8. "Sparky" i jej syn "Sandman" - można ich zwerbować w dawnej San Monie.
9. "Cobra" - do zwerbowania z samochodem (tak jak Hamous w podstawie).
10. Frazzler - jeden z zaginionych (hasło Helpme).
11. Bubba - zdrajca (hasło Fakes).
12. Manuel chce odnaleĽć Pacosa. Zamordowano Fatimę, żonę Manuela i matkę Pacosa. Manuel i Pacos zbierali pieniądze na wyjazd zagranicę i operację Manuela (jeĽdzi na wózku), ale chłopak zniknął. Ufając doniesieniom z ruchu oporu Manuel uważa, że Miguel żyje, a dwa najbardziej prawdopodobne miejsca jego przetrzymywania to pałac sprawiedliwości w Balime i obóz pracy na pustyni. Pacosa można spotkać w San Monie, albo w jej opuszczonej kopalni. Po odprowadzeniu go do Manuela ten powie, że szpital jest podminowany (faktycznie leczą na przedmieściach). Uśmieje się też z tego, że Pacos chciał obrabować Kingpina.
13. Conrad pracuje dla wroga (chyba pułkownika Morrisa z Tracony), hasło - isuxhaad.
14. Mieszkańców Cambrii wykorzystuje koncern naftowy (Hale and Burton). Zadanie jak z rodzinką Hicków w podstawie.
15. Guard - szef ochrony nafciarzy.
16. Richard "Dick" Chienlie - gość z zarządu koncernu.
17. John i Marry Kulba są w I9: tropiki, droga.
18. H10: pustynia, droga. Zabezpieczyć wejście wschodnie (na teren obozu). Inaczej po pewnych stratach żołnierze rozpylą "musztardę", a to może zabić Ilję Dolvicha.
19. Ilja Dolvich - brat Ivana i Igora - do wynajęcia w H10. Koszt 3200$ za dzień. PóĽniej (jeśli go nie zwerbujesz) można go spotkać w San Monie, tak jak Iggy'ego w podstawowym JA2.
20. Morris I10:pustynia, droga. Dowodzi oddziałem, który dokonuje egzekucji.
21. Miguel jest w K11:miasto, pałac sprawiedliwości na przedmieściach Balime.
22. John "Eagle" Atrenko, robił w elektryce (elektronice i artylerii), do zrekrutowania. Wspominają o nim ludzie z obstawy generała w Mila (Alma).
23. Fish - chce wyjechać z Arulco, można go wynająć (chyba za darmo).
24. Uwaga na wyłącznik w kopalni przy dawnym Balime - spore eksplozje.
25. Slay (Terry) - można go spotkać w J3.
26. Tyra i Enrico w P13 miasto. Pogadaj z nimi, a dadzą ci kody dostępu do wyrzutni rakietowych.
Ostatnio zmieniony przez gonzo_68 2006-08-07, 21:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
djt 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Sty 2005
Posty: 103
Wysłany: 2006-08-07, 21:34

Dzięki, wykorzystam :-)

Pozdrowienia.
 
 
Randok 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 164
Wysłany: 2006-08-08, 07:08

@ gonzo_68, djt. Dzięki waszym tekstom forumowicze mogą się sporo ( duże sporo ) dowiedzieć o Vengeance. Sam też przeczytałem z zainteresowaniem. Wprawdzie już dawno grałem w Vengeance ale o wielu rzeczach nie wiedziałem. Brawo :brawo: . A może też inne mody w które graliście tak opiszecie to też bym się czegoś nowego dowiedział :wink: .
 
 
gonzo_68 

Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Lis 2004
Posty: 230
Wysłany: 2006-08-08, 15:49

Pewnie wrzucę to i owo na temat Shady Job, ale jak skończę wersję poprawioną. Podstawowa wersja trochę mi się "pruła" w paru miejscach, zwłaszcza końcówka.
Mam też garść zapisków (i obrazków) na temat B2B i Vietnamu. Powinienem się wyrobić do końca roku. :wink:
Ostatnio zmieniony przez gonzo_68 2006-08-08, 15:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Randok 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 164
Wysłany: 2006-08-08, 15:58

To fajnie. Bo też sobie skopiuje tak jak to o Vengeance. I będe miał w swoim archiwum plik moda i twój opis. Jak mnie kiedyś najdzie żeby zagrać to będzie jak znalazł. :wink:
 
 
djt 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Sty 2005
Posty: 103
Wysłany: 2006-10-26, 12:56

A ja mam problem - i to znów z Deidranną :-)

Po wielu trudach i znojach Vengeance dotarłem do pałacu królowej. Opanowane są wszystkie miasta (poza dodatkowym miastem bez nazwy w prawym dolnym rogu mapy) Pierwsza ekipa wdarła się do schronu przez O3, zlikwidowała opór, druga ekipa opanowała pałac. Królowej nie ma ani w bunkrze, ani w pałacu. Po wielu poszukiwaniach trafiłem na Joego (ochroniarza królowej) niedaleko Balime, dostawszy się na ów sektor przez przejście z helikopterem w P2 bodajże. Jednak królowej z nim nie było.
Ktoś zlikwidował w tym modzie królową w pałacu? Wiem, że któryś z szanownych forumowiczów zaskoczył ją pod Balime, ale w moim przypadku nikogo tam nie ma. Gdzie może się znajdować? Aż żal nie kończyć takiego moda :-).

Pozdrowienia.
 
 
gonzo_68 

Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Lis 2004
Posty: 230
Wysłany: 2006-10-26, 15:40

Chodzi właśnie o te dodatkowe obszary na południowym-wschodzie kraju. Ktoś dostał się zbyt szybko w ten rejon (chyba helikopterem), albo MOD zainstalował się jakoś wadliwie, tworząc przejście do tego obszaru.
1. Trzeba dostać się do O13:Tropen (tropiki) za pomocą helikoptera (Skyrider), ten sektor nie ma stałego garnizonu, a więc jest lub bywa pusty.
2. Przebijasz się do N12:Stadt (miasto). Tam znajdziesz się koło dużego helikoptera (Kamov?). Jest przed jego dziobem znaczek przejścia. "Teleportujesz" się do M13:Lichter Wald (rzadki las).
3. Walcząc dochodzisz do L15:Dichter Wald (gęsty las). Tam jest królowa.
 
 
djt 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Sty 2005
Posty: 103
Wysłany: 2006-10-26, 17:04

Dzięki gonzo_68 :-D. Już ekipę wysyłam :bum3:
 
 
Kalashnikov 

Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 42
Wysłany: 2007-06-11, 18:00

Odświeżam trochę temat :jezyk: . Mianowicie mam problem z plikiem GERMAN jeśli go ściągnę i chce go wypakować to pisze ze archiwum jest uszkodzone możecie dać link albo przesłać mi to na e-mail kalashnikov01@interia.pl?
 
 
Lecter 


Pomógł: 52 razy
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 811
Wysłany: 2007-06-11, 19:16

http://jaggedalliance.pl/...nslf-vt1036.htm
_________________
juz nie mam gg
 
 
Kalashnikov 

Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 42
Wysłany: 2007-06-11, 20:49

Dzięki Lecter :jezyk:
Ostatnio zmieniony przez Kalashnikov 2007-06-11, 20:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
RPA 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Cze 2005
Posty: 136
Wysłany: 2007-08-19, 09:56

Mam jakiś problem ze sklepem - brak opisów i nazw większości przedmiotów - trzeba się domyślać po obrazkach. Czy to błąd instalacji??? Poza tym ok.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
forum anime, widmo
Przybornik użytkownika:
Pozostałe działy serwisu: