Serwis zawieszony do odwolania. Jesli chcesz pomoc - daj znac na scooly@jaggedalliance.pl
Forum dyskusyjne poświęcone serii

JAGGED ALLIANCE



Nawigacja: « Poprzedni temat | Następny temat »

Regulamin forum
Zamknięty przez: WizardNoNext, 2008-03-09, 11:54
Autor Wiadomość
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
  Wysłany: 2004-12-03, 19:56

1. Na forum obowiązuje prawo polskie oraz międzynarodowe, netykieta i ogólnie pojęte zasady kultury.

2. Piszemy posty NA TEMAT

3. Wypowiadając się na forum piszemy zgodnie z zasadami gramatyki i ortografii języka w którym się wypowiadamy. Pozwoli to innym użytkownikom na zrozumienie naszych wypowiedzi.


4. Tworząc nowe wątki (tematy) umieszczamy je W ODPOWIEDNICH dla nich kategoriach.

5. Zakładając nowy temat nadajemy mu taką nazwę, która jest krótka i jak najlepiej przedstawia istotę naszego problemu, pytania czy sugestii.

6. Przestrzegamy przed zakładaniem "tematów wielowątkowych", w których zadawane są różne, zupełnie NIEPOWIĄZANE ze sobą pytania. Tematom takim nie dość, że nie można nadać "normalnej nazwy" to znacznie utrudniają wyszukiwanie istotnych informacji na dane tematy.

7. Staramy się NIE UŻYWAĆ w poście oraz nazwie tematu SAMYCH WIELKICH LITER! Może to bowiem grozić załamaniem psychicznym moderatora nie wspominając już o samym użytkowniku :) ...


8. Nie zadajemy pytań, na które już kiedyś została udzielona odpowiedź na forum (do przeszukiwania zawartości bardzo gorąco polecamy funkcję "SZUKAJ") lub na naszej stronie internetowej.

9. Cytować należy tylko fragment do którego się odnosimy, jeśli odnosimy się do całej wypowiedzi rozmówcy nie cytujemy jej tylko zaznaczamy to w inny sposób np. @Osoba.

10. Staramy się pisać rzeczowo i konkretnie, tak ażeby każdy nas zrozumiał.

11. Nekroposting, czyli ożywianie martwych tematów bez uzasadnionego powodu jest zabronione.
Temat staje się martwy odpowiednio:
dla tematu zawierającego 1-5 postów - 3 miesiące
dla tematu zawierającego 6-15 postów - 6 miesięcy
dla tematu zawierającego 16-30 postów - 9 miesięcy
dla tematu zawierającego 30-50 postów - 12 miesięcy
dla tematu zawierającego 50-75 postów - 18 miesięcy
dla tematu zawierającego 75-105 postów - 24 miesiące
dla tematu zawierającego powyżej 105 postów - 36 miesięcy


12. Wiadomości nic nie wnoszące do danego tematu, a służące jedynie wzrostowi statystyk danego użytkownika będą usuwane, a użytkownik oczywiście zostanie ukarany.
Wyjątek stanowi dział OFFTOPIC.

13. Nie reklamujemy tutaj NICZEGO co nie jest związane z JA.
Wyjątek stanowi dział OFFTOPIC.

14. Nie pytamy skąd ściągnąć grę z serii "Jagged Alliance", chyba, że mamy oryginal (a przynajmniej dowód zakupu). PIRACTWO jest nie zgodne z prawem i NIE JEST POPIERANE przez forum.
Tutaj nie ma wyjątków.


15. Wszystkie informacje znajdujące się na forum i stronie www są zamieszczane jedynie w celach informacyjnych.

16. Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia wyłącznie na własną odpowiedzialność. Nikt z członków redakcji, tworzącej zarówno stronę www jak i forum, nie bierze odpowiedzialności za treści na nich umieszczane.
Moderatorzy mogą poprawiać, edytować a nawet usuwać wątki i tematy - jeżeli nie odpowiada to tobie -nie pisz.

17. Użytkownik wypowiadając się na forum tym samym wyraża zgodę na umieszczenie wypowiedzi lub jej fragmentów w innych publikacjach portalu "Liberate Arulco".

18. Zakazuje się publikowania treści nie zgodnych z prawem, pornografii, treści nawołujących do przemocy, lub/i odwołujących się do nazizmu, faszyzmu, komunizmu itd.

19. Administratorzy oraz moderatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikowania oraz dodawania kolejnych punktów niniejszego regulaminu!

20. Obrażanie innych użytkowników jest surowo wzbronione i będzie karane.

21. Trolling będzie karany podwójnie.
Trolling: jest to świadome i celowe dążenie do wywołania kłótni lub chaosu na forum.

22. Pamiętaj, że tak na prawdę w internecie nikt nie jest anonimowy!
Zawsze można dojść do tego kto, skąd, kiedy, gdzie i co.

23. Za łamanie regulaminu grożą następujące kary:

A. Ostrzeżenia:
I. Każde ostrzeżenie ma dwa terminy ważności:
30 dni
365 dni
II. Ostrzeżenie mające więcej niż 30 nie jest brane pod uwagę w rozliczeniu 30 dniowym.
III. Ostrzeżenie mające więcej niż 365 nie jest brane pod uwagę w rozliczeniu 365.

B. BAN (zakaz wstępu na forum) lub usunięcie konta
I. Jeżeli użytkownik uzbiera w ciągu miesiąca 4 ważne ostrzeżenia dostanie tymczasowego bana.
II. Jeżeli użytkownik uzbiera w ciągu roku 13 ważnych ostrzeżeń dostanie stałego bana.

24. Ponadto, konta będą usuwane z bazy danych jeżeli użytkownik:
nie dokonał aktywacji konta przez 1 (jeden) miesiąc;
nie odwiedził forum przez 12 (dwanaście) miesięcy.


25. Jeśli zauważyłeś na forum zachowanie, które nie jest zgodne z powyższymi punktami powinieneś powiadomić o tym kogoś z grupy zarządzającej forum.

26. Posty naruszające powyższe punkty regulaminu będą usuwane bez litości i w trybie doraźnym a ich autorów spotka zasłużona kara :).

27. Administrator i moderatorzy mają zawsze rację przy ich interpretacji.

28. Jeśli nie mają racji - patrz punkt 27.

29. Rejestrując się, czytając treść lub też pisząc na forum - AKCEPTUJESZ powyższe warunki.

Uwagi, krytyka, sugestię oraz propozycję mile widziane!!

Ostatnie zmiany w regulaminie zostały wprowadzone dnia 16.04.2008.
Nowe pkt. zostały zaznaczone kolorem brązowym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
opowiadania, forum anime
Przybornik użytkownika:
Pozostałe działy serwisu: