Serwis zawieszony do odwolania. Jesli chcesz pomoc - daj znac na scooly@jaggedalliance.pl
Forum dyskusyjne poświęcone serii

JAGGED ALLIANCE



Nawigacja: « Poprzedni temat | Następny temat »

Jak skompilować kod źródłowy?
Przesunięty przez: scooly, 2006-09-23, 09:34
Autor Wiadomość
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2006-09-19, 20:09

Jak poprawnie przeprowadzić kompilacje kodu Ľródłowego modyfikacji JA2 v1.13?


  1. Co będzie nam potrzebne?


    1. Kod Ľródłowy

      Oczywiście niezbędnym składnikiem będzie sam kod Ľródłowy. Najlepiej zaopatrzeć się w najnowszą jego wersję, oczywiście przez system SVN.

      Robi się to w analogiczny sposób co ściąganie całego moda tylko, że zmienia się adres repozytorium na:
      https://81.169.133.124/source/ja2/trunk/GameSource/ja2_v1.13/Build/
      no i nie trzeba potem niczego nigdzie kopiować (choć warto dla samej kopii bezpieczeństwa).

      Poszczególne pliki, tak jak i sama modyfikacja, są aktualizowane praktycznie codziennie. Tak więc wysoce wskazane jest korzystanie z dobrodziejstw SVN.


      Jeśli jednak nie mamy tyle czasu lub sił to w miarę świeżą wersję można ściągnąć z naszego działu download (wersja uaktualniana co tydzień):
      http://download.jaggedall...ls.php?file=395






    2. Kompilator

      Zalecanym kompilatorem jest produkt Microsoftu - Visual Studio .NET 2003. Jest to produkt komercyjny. Studenci informatyki mogą go zdobyć za darmo w ramach projektu MSDN (o ile ich uczelnia w tym uczestniczy).

      Obecnie trwają prace nad przystosowaniem kodu Ľródłowego do VS 2005, która na razie jest dostępna za darmo i można ją pobrać z internetu. O tym postaram się napisać w najbliższych dniach.



    3. Dużo miejsca na dysku i wolnego czasu :)







  2. Jak skompilować?

    Odpalamy Visual Studio wybieramy z menu FILE > OPEN > PROJECT, wchodzimy do katalogu z kodem i wybieramy plik JA2.vcproj. Następnie w pasku na górze nastawiamy wersję kompilacji z DEBUG na RELEASE a potem z menu BUILD > BUILD SOLUTION.

    Teraz następuje kompilacja, po której w katalogu C:\GAMES\JAGGED ALLIANCE 2 v1.13\ znajdziemy plik exe.



Proste, prawda? :wink2:
W miarę rozwoju akcji postaramy się dołączyć do poradnika informacje
o kompilacji polskiej wersji JA2 v1.13.
 
 
Fyfek 
Weteran L.A.

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Lis 2004
Posty: 109
Wysłany: 2006-09-24, 16:29

Jak obiecaliśmy dajemy paczke plików dzięki którym bedziecie mogli sami skąpilować moda w wersji polskiej.

Pliki należy rozpakować do katalogu z kodem Ľródłowym, I ponownie właczyć kompilacje.

Jakiekolwiek problemy proszę zgłaszać w tym temacie.

Prosimy o zamieszczenie informacji jeśli ktoś te pliki wykorzystał podając autorów mnie i scoolego oraz linka do Liberate Arulco.

Download:
Ja2 1.13 PL Source
 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2006-09-24, 17:04

Drobne uzupełnienie wypowiedzi Fyfka:

Pliki, które znajdują się we wspomnianej wyżej paczce należy nadpisywać na kod Ľródłowy z wersji 502. Kod ten można zdobyć w dwojaki sposób - albo zaznaczyć go przy instalacji ostatniej wersji JA2 v1.13 albo ściągnąć z działu download: http://download.jaggedall...ls.php?file=394

Pozdrawiamy i zachęcamy do pracy już "nad kodem" JA2 v1.13 PL. :okey:
 
 
Jazz 
Najemnik


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 210
Wysłany: 2007-01-14, 18:02

Dodam jeszcze coś na temat kompilacji edytora.

Otwieramy plik builddefines.h i szukamy takie wpisy :

// Beta version
//#define JA2BETAVERSION


// Remove comment to build the editor!
//#define JA2EDITOR

Zmieniamy je na :

// Beta version
#define JA2BETAVERSION


// Remove comment to build the editor!
#define JA2EDITOR

Wszystko kompilujemy tak jak to zostało opisane w pierwszym poscie.
 
 
Fyfek 
Weteran L.A.

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Lis 2004
Posty: 109
Wysłany: 2007-02-19, 15:42

Paczka plików w wersji 687

download
Ostatnio zmieniony przez Fyfek 2007-02-19, 15:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
WizardNoNext 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 179
Wysłany: 2008-08-14, 12:08

Czy ktoś może podać paczkę dla nowszej wersji?
Już z dobre pół roku temu minęliśmy 2000.
_________________
Kill them before they kill you!
Redagując JaggedoPedia'ę pomagacie sobie znaleźć informację!
Farrokh Bulsara is dead - long live to Farrokh Bulsara.
Linux can be even faster, more stable & more reliable!
 
 
rAZI

Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 1
Wysłany: 2009-12-28, 20:06

Spolszczenie do wersji 3287:
Kod:
http://www.sendspace.pl/file/9074845a59bee8d30fa75a9
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
anime, opowiadania
Przybornik użytkownika:
Pozostałe działy serwisu: