Serwis zawieszony do odwolania. Jesli chcesz pomoc - daj znac na scooly@jaggedalliance.pl
Forum dyskusyjne poświęcone serii

JAGGED ALLIANCE



Nawigacja: « Poprzedni temat | Następny temat »

v1.13PL
Autor Wiadomość
Maxwell
Gość
Wysłany: 2006-09-11, 14:45

Ech...

Jak to w którym trzymam? W SavedGames pod katalogiem Data-1.13.

Wygląda tak:

xx.txt
Pobierz Plik ściągnięto 596 raz(y) 1,84 KB

 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2006-09-11, 16:15

Przepraszam, że zadaję Ci tak duuużo pytań ( :wink2: ) ale muszę mieć jak najwięcej potrzebnych danych.

Powiem tak - u mnie wsio śmigają moje savy, problemów z nimi nie mam. Twój podesłany nie otwiera mi się ani na PL ani na EN. Możliwe, że zdążyłem coś juś nakombinować więc dla pewności przeinstaluję u siebie wszystko jeszcze raz (a to troszkę potrwa).
 
 
Lecter 


Pomógł: 52 razy
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 811
Wysłany: 2006-09-11, 16:31

Specjalnie ściągnąłem i odpaliłem - mam 1.13 z SVN'u, na to nałożyłem spolsczenie - wczytuje - wsio gra, połaziłem, zapisałem - wsio gra.
Wyłączyłem , włączyłem , wczytałem - wsio gra~!
Maxwell - u ciebie jest coś zwalone~!
_________________
juz nie mam gg
 
 
Randok 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 164
Wysłany: 2006-09-11, 16:42

Mam polską pudełkową wersje TopWare ( jak pamiętam to chyba 1.04 - bo teraz pokazuje v1.13502 Build 06.09.01 ). U mnie wszystko gra. Odczytuje szbki i każdy zwykły save. Jestem już w Drassen. Insane, real, dużo broni, tury bez ograniczeń.
 
 
Maxwell
Gość
Wysłany: 2006-09-11, 19:03

Scooly - mój save prawdopodobnie nie ruszy nawet u ciebie - wasz exec musi błędnie zapisywać save'y na moim kompie (i jak można wyczytać z komentarzy - tylko moim). Czemu - tego jak widać nikt nie wie.

"Zwalone" czy nie - problemem się już nie zajmuję. Gram na pierwotnym execu bez najmniejszego problemu - daruje sobie te spolszczenie (i tak zainstalowałem tylko z ciekawości, a teraz trace czas na zgadywanki i nic nie wnoszące próby :jezyk: ).
 
 
Brixton

Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 18
Wysłany: 2006-09-15, 08:39

a ja mam takie pytanko :) Czy da się w pliku konfiguracyjnym ręcznie zmienić ustawienia jasności ekranu? Szczególnie podczas nocnych walk by to się przydało, przynajmniej u mnie :)
 
 
Lecter 


Pomógł: 52 razy
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 811
Wysłany: 2006-09-15, 11:39

Brixton napisał/a:
a ja mam takie pytanko :) Czy da się w pliku konfiguracyjnym ręcznie zmienić ustawienia jasności ekranu? Szczególnie podczas nocnych walk by to się przydało, przynajmniej u mnie :)
nie, ani w plikach, ani w grze [narazie]
ale na ten czas reguluj se brightness czy gamme w monitorze :wink:
_________________
juz nie mam gg
 
 
Kodi
Gość
Wysłany: 2006-09-16, 11:04

pomozcie :/ niee moge sciagnac tego patcha :/ wrzudzcie na rapidshare albo gdzies kto moze i mi poda linka to sobie go sciagne ;) jak cosik to gg 6892752 albo mail kordian1990@op.pl :) z gory dzieki ;)
 
 
Lecter 


Pomógł: 52 razy
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 811
Wysłany: 2006-09-17, 10:01

http://download.jaggedall...ad.php?file=393
odnośnik do .rar'a
wszystko idzie ładnie - nie pójdzie - przewsiądĽ się na chwilę na IE
_________________
juz nie mam gg
 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2006-09-17, 21:00

@ Lecter,

:confuse: To chyba nie ten temat ;)

Poprawny link jest tutaj:
http://download.jaggedall...ad.php?file=391
 
 
Fyfek 
Weteran L.A.

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Lis 2004
Posty: 109
Wysłany: 2006-09-24, 15:43

Udostępniamy nową wersje spolszczenia.

Zmiany:
-wszystkie komunikaty w pliku exe sa juz przetłumaczone
-naprawione jest wyświetlanie polskich znaków w laptopie
-część plików które były po angielsku a pochodziły z ja25ub sa już po polsku

Dodaliśmy też do archiwum pliki z wersji PL dzięki którym uzyskamy pełne spolszczenie na wersji GOLD.

Download:
Pobierz spolszczenie JA2 v1.13 [502]
 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2006-09-24, 16:48

Odnośnie "wszystkich komunikatów w pliku exe":

Są one zapisane w pliku /Utils/_EnglishText.cpp i /Utils/_JA25EnglishText.cpp (pliki do kompilacji są tutaj), więc jeśli znajdziecie jakieś niedoróbki/błędy/spaczenia ( :wink2: ) to można już samemu proponować poprawki. Najlepiej tutaj na forum, wtedy ogół będzie mógł zatwierdzić a my wklepiemy to do kolejnej wersji "spolszczenia".




Odnośnie samego spolszczenia:

Chcielibyśmy także zaznaczyć, że dużo zostało już zrobione, jednakże do pełnej polskiej wersji potrzeba jeszcze m.in. przetłumaczyć wszystkie opisy przedmiotów. W tej kwestii chcemy przekazać Wam pałeczkę ponieważ sami nie czujemy się za mali na to :( ...
 
 
Maxwell 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Wrz 2006
Posty: 97
Wysłany: 2006-09-24, 20:52

scooly napisał/a:
do pełnej polskiej wersji potrzeba jeszcze m.in. przetłumaczyć wszystkie opisy przedmiotów. W tej kwestii chcemy przekazać Wam pałeczkę ponieważ sami nie czujemy się za mali na to :( ...

Jeśli się nie mylę to polegało by to na edycji pliku Items.xml - każdy to może zrobić.

Gdyby znalazło się kilka osób zainteresowanych (kwestia podziału 1028 indeksów do przetłumaczenia, bo jedna osoba robiła by to chyba z miesiąc) to można by to dość szybko zrobić (chociaż schody mogą się zrobić jeśli zacznie się dyskujsja nad wygladem każdego z opisów)... zaś gdyby się powiodła taka inicjatywa, to można by namówić twórców 1.13 by umieścili to jako Polish.Items.xml w swoich paczkach tak jak ma to miejsce z niemieckimi i rosyjskimi... przy okazji polski exec by tam pewnie trafił (ciekawe czy ten będzie u mnie działał poprawnie :jezyk: )
 
 
Corduroy 

Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 2
Wysłany: 2006-09-24, 22:33

Jeżeli sprwadzałoby się to tylko do edycji items.xml, to może mógłbym trochę pomóc:) Ale przydałyby się jakieś dyspozycje np. odkąd dokąd tłumaczyć, jeśli mamy to podzielić na kilka osób:)
 
 
Maxwell 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Wrz 2006
Posty: 97
Wysłany: 2006-09-24, 22:57

Dzielenie było by dość proste - pierwsza osoba która tu zamieści numery indeksów tłumaczy je. Przykładowo piszesz:
"uiItems 0-25"

Bez napisania takiego posta nie zaczynasz pracy! Najpierw sprawdzacz czy jest dostępne, potem rezerwujesz, a na koniec tłumaczysz i zamieszczasz jako plik txt zawierający fragment twojego kodu :wink: (wszystko między <item></item> a nie tylko tekst opisu - ułatwi to składanie pliku w całość) ... i tak w kółko. Takie rozwiązanie IMO eliminuje problem dwóch osób piszących to samo, przy okazji zostawiając swobodę wyboru, a nie jakieś odgórne polecenia.

(tutaj jest lista indeksów wersji 502 z nazwami przedmiotów dla szybszego orientowania się co rezerwujesz)

Sugerowałbym małe przedziały co pozwoli na więcej osób oraz na szybsze ukazywanie się wyników.

Ewentualna dyskusja na temat treści odbyła by się póĽniej i mogła by spokojnie toczyć się kilka lat ;) Ewentualne poprawki były by wprowadzane przy aktualizacjach pliku dla nowej wersji moda.
 
 
Fyfek 
Weteran L.A.

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Lis 2004
Posty: 109
Wysłany: 2006-09-25, 06:31

Co do pliku items.xml to niejestem pewny czy już z niego jest wczytywana treść czy jeszcze odbywa się postaremu bo w katalogu Data-1.13\BinaryData\ sa 2 pliki BRAYDESC.EDT ITEMDESC.EDT które odpowiadaja za treśc opisów. Musze to sprawdzić i odpisze.

[ Dodano: 2006-09-25, 10:20 ]
Sprawdziłem jednak wystarczy tylko plik items.xml tłumaczyć.
 
 
scooly 


Pomógł: 42 razy
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2559
Wysłany: 2006-09-25, 22:01

Hmm... 1028 przedmiotów (jak na dzisiaj) - zapowiada się całkiem fajna zabawa. :wink2:
Szkoda, że nie jestem aż tak dobry z ang. na jakiego wyglądam. Niemniej, spojrzę w wolnej chwili na ten, całkiem sporych rozmiarów, pliczek i postaram się pomóc.

Przekażę także wiadomość dalej do wyspecjalizowanych teamów - TT oraz IS.
Przy wspólnej pracy powinno coś z tego wyjść. :)


PS. Trzeba jeszcze jasno określić na jakieś wersji 1.13 pracujemy. Według mnie, najmniej komplikacji będzie z wersją 502.
 
 
Lecter 


Pomógł: 52 razy
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 811
Wysłany: 2006-09-26, 05:12

scooly napisał/a:
PS. Trzeba jeszcze jasno określić na jakieś wersji 1.13 pracujemy. Według mnie, najmniej komplikacji będzie z wersją 502.
Od początku mnie to denerwuje

przecież nikt kto korzysta z SVN'u na którym są nowe xml'e i exe'k 558 nie zainstaluje se na nowszą wersję spolszczenia na podstawie starej wersjii!

Dla tych co mają full release pobrane standardowo to nie ma kłopotów, ale co z tymi z SVN'u
którzy mają nowszego exeka który jest mocno odbugowany, nowiutkie xmle z nowymi przedmiotami, etc.?
_________________
juz nie mam gg
 
 
Maxwell 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Wrz 2006
Posty: 97
Wysłany: 2006-09-26, 07:42

Lecter napisał/a:
przecież nikt kto korzysta z SVN'u na którym są nowe xml'e i exe'k 558 nie zainstaluje se na nowszą wersję spolszczenia na podstawie starej wersjii!


Maxwell napisał/a:
gdyby się powiodła taka inicjatywa, to można by namówić twórców 1.13 by umieścili to jako Polish.Items.xml w swoich paczkach tak jak ma to miejsce z niemieckimi i rosyjskimi... przy okazji polski exec by tam pewnie trafił
 
 
Lecter 


Pomógł: 52 razy
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 811
Wysłany: 2006-09-26, 07:51

Cytat:
przy okazji polski exec by tam pewnie trafił
myślicie że twórcy by dali tam stary exek :?:
_________________
juz nie mam gg
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
anime, opowiadania
Przybornik użytkownika:
Pozostałe działy serwisu: