change language: EN | PL

Zaczęło się od "ciekawskiego" moda dla JA2 1.07. To wciąż Arulco, niestety nie znam się na tyle na kodzie, żeby to zmienić. Większość zadań jest wciąż ta sama, ale ich zakończenia są czasem inne ze względu na przydzielenie postaciom frakcji.

Frakcje

Prawie każdemu miejscowemu RPC i NPC przydzielona została frakcja, odpowiedni model ciała i ekwipunek. Przydziały bazują głównie na logice, np. kapłan należy do rebeliantów. Ale nie zawsze. Szukajcie dziwnych niespodzianek. Niektóre frakcje są przyjazne. Ale większość nie. Niektóre z frakcji są o wiele większe, de facto tworzą one samoobronę królowej.

Samoobrona

Jest kilkanaście map z już rozstawioną samoobroną. Na niektórych są po to, aby Ci pomóc. Na innych są oni jeńcami wojennymi i to Ty musisz im pomóc. Na jednej nie mają żadnych szans i tworzą jedynie okrutną atmosferę! W wersji 1.13 tego moda można szkolić samoobronę w Omercie, San Monie, Estoni, Orcie oraz w Tiksie, oczywiście w zależności od lojalności i za odpowiednio wyższą cenę.

Armia królowej

Liczniejsza, paskudniejsza i lepiej wyposażona. Znajduje się już w obu sektorach Omerty, więc aby porozmawiać z Fatimą musisz oczyścić całe miasto. W efekcie, w wersji 1.13 pozbyłem się ustawienia "nowicjusz". Teraz poziom "nowicjusz" oznacza "doświadczony". "Doświadczony" oznacza "eskpert". A "ekspert" to teraz cholernie trudne ustawienie. "Szalony" to już nawet nie szalony, to wystarczy żeby kogoś zranić.

Świat

100 map. Edytowałem każde miasto, wyrzutnie SAM oraz podziemia, niektóre bardziej niż inne. Mniej płaskich dachów, czystego pola widzenia, a więcej płotów, pułapek i budynków. Miasta wyglądają teraz prawie jak prawdziwe. 5 nowych tajnych baz. W sektorze A4 wyspa z mini zadaniem, warto je wykonać! Zmiany terenu i tilesetów, w celu edycji map, których nawet nie otwierałem. Lekki śnieg. Jesienny las. Bagna. Kilkanaście nowych pojazdów (niestety, nie można nimi jeździć).

RPC

Dwie "nowe" postacie. Obie są hybrydami z UB, ale sensownymi i dobrze je mieć w zespole. Testerzy pewnie nie dotarli tak daleko, aby je spotkać, ale sprawdziłem i działają dobrze. Dodałem też parę "złych" NPC z UB, DL itp., żeby wyzwanie było większe.

Umundurowanie

Wszyscy wrodzy żołnierze są ubrani na czarno niezależnie od rangi. Nie możesz już strzelać bazując na nieuczciwej wiedzy o tym, kto stanowi największe zagrożenie. Samoobrona jest zawsze ubrana na szaro niezależnie od rangi. AIM ma własny mundur. MERC także. Rebelianci noszą mundury podobne do samoobrony itd. Wszystko jest bardziej wojskowe i zorganizowane.

Wyposażenie

Prawdziwe południowoamerykańskie, British Army Surplus, Spanish Army Surplus, a także parę fikcyjnych broni. Ulepszone gazy bojowe (nawet dymny powoduje utratę oddechu). Nowy kaliber strzelb. Działający miotacz ognia. Składnik 30 zastępujący "galaretkę". Itd.

Interfejs

Ujednolicony, wojskowy, oliwkowo zielony kolor, nowa tapeta w laptopie, kilka nowych ekranów wczytywania (z jakiegoś powodu nie w 1.13), lepsze rozszerzone informacje o broni, bez gigantycznego pocisku zasłaniającego połowę obrazka. Głośniejsze dźwięki broni wszystkich kalibrów z dodanym echem.

Muzyka

Opcjonalna. Utwory Prodigy, Leftfield i Aphex Twin mogą zostać umieszczone jako muzyka w grze, ale jedynie na wyraźne żądanie ze względu na duży rozmiar pliku.

Militia Factions Mod & Liberate Arulco, © 2007 r.
ostatnia aktualizacja pliku: 13.10.2013 r., godz. 21:48