liberate arulco

Wywiad z twórcami

Metryczka

Wywiad został przeprowadzony w kwietniu 2004 roku, niedługo po zakończeniu prac nad pierwszą wersją Shady Job. Na pytania odpowiadał NeyorOS - ówczesny przedstawiciel grupy do kontaktu z ludźmi spoza Rosji.

Treść wywiadu

scooly: Gdzie rozgrywa się akcja SJ?

NeyrOS: Cała akcja rozgrywa się na wyspie Halif, która jest republiką Beitany.

Kiedy możemy się spodziewać angielskiej wersji i czy zamierzacie zrobić jeszcze jakieś inne wersje językowe?

Niestety nie mamy czasu na inne tłumaczenia. Angielska wersja pojawi się najprawdopodobniej w czerwcu (2004r.).

Powiedz nam jakie są różnice pomiędzy SJ a innymi modyfikacjami JA2.

SJ ma oryginalną fabułę (scenariusz i questy) i bardzo, ale to naprawdę bardzo wysokiej jakości grafikę - zarówno samej broni jak i postaci (twarzy) NPC, map i sektorów. Ponadto dźwięki broni są również bardzo dobre.

Na Waszej stronie internetowej można przeczytać, że w grze będzie występował nowy, specjalny pojazd - APC. Co możesz nam o nim powiedzieć?

W grze będzie można napotkać dwie odmiany APC - roboAPC i bugAPC. APC posiada własną broń (tak jak czołgi), którą jest karabin rakietowy. RoboAPC dysponuje ponadto specjalną osłoną, która broni przed kulami i trującymi granatami.

Czy mógłbyś powiedzieć nam coś więcej o zespole, który stworzył SJ? Kiedy do niego dołączyłeś i jaki wkład miał każdy z członków w ten projekt?

Wstąpiłem do zepołu w październiku 2002 roku. Przed SJ pracowałem jeszcze nad modem Rubicon.

Skład naszego to następujące osoby:
Unnamed - wykonanie sektorów, opracowanie strategii map, wygląd i parametry broni, wykonanie interfejsu, twarze NPC, opisy przedmiotów;
Tessa - scenariusz, questy, dialogi, litery, skrypty;
NeyrOS (to ja:)) - programowanie, skrypty, questy, litery; IvanB - programowanie;
vasya, Biker - wykonanie sektrów;
Cobra - mowa NPC, odgłosy broni, twarze NPS, video;
Sunny_day - scenariusz, teksty, raport RIS, testowanie;
John - opisy broni, dialogi, testowanie;
Cerber - raport RIS;
Len - skrypty, testowanie;
oMEN - pomysłodawca;
Gyv, Glucka - programowanie, admini forum;
Viking - wsparcie techniczne;
MadMage - dialogi;
Randall - litery;
rifleman - skrypty, programowanie;
Atropine - bronie;
Lupus Tambovis, Andry - testowanie;
Specjalne podziękowania dla:
Arheolog, Tanto, explorer, Psycho, Mondor, FM, Basilio - beta testerzy;
Brammator, Tailor - twarze NPC;
Uncle Boris - mowa NPC (Sergey Gromov)
Grupy "NightOPS":
PM, Terapevt, VVA, Chingachguk - łatki, programy i dobre pomysły;
S-Vertal - pomysł APC;
Basilio - bronie;
Michigan - programy.

Jakich programów używaliście?

No to będzie tak:

Programy:
upmapconvertor by Gold
MapEditor German Beta JA2 0.95
stiedit by Bimbo
NPCEditor by Batman
EDTEditor by SD
JA2 Desktop
NPCView by IvanB
SLFextractor, STIView by AL
TileSetEditor by Linx
radarmap by Snap
JSDBuilder by Batman
WEDIT by WildFire
UB-MFE by Roadkill

Dziękuję za rozmowę i gratuluje wspaniałej modyfikacji - oby tak dalej :)

Ja również dziękuję za rozmowę i pozdrawiam.

Autor
scooly
Ostatnia aktualizacja strony:
13 10 2013, 21:48:56